Cum plasez o comandă?

În curând va fi disponibilă și opțiunea de comerț online. Până atunci, te rugăm să plasezi comenzile telefonic +40212304599, +40212305150, +40722698175, +40746991960, fie în scris, folosind formularul de contact sau prin email, la adresa support@testcentral.ro. Pentru utilizatorii care se află la prima achiziție a produsului ales este obligatorie achiziția unui kit minimal care să includă manualul tehnic al instrumentului. Prețurile afișate pe site conțin TVA, în cazul în care nu este specificat diferit. 


1. Înregistrează-te pe site (funcție în lucru) 

Pentru a putea plasa o comandă pe site trebuie să fii logat în contul de utilizator. Datele solicitate sunt necesare pentru procesarea cu succes a comenzii. 

2. Selectează produsele (funcție în lucru) 

Este foarte simplu cu opțiunea “Adăugă în coș”. După finalizarea listei de cumpărături, poți previzualiza și modifica comanda apăsând butonul “Coșul meu”. 

3. Verifică detaliile comenzii (funcție în lucru) Pentru finalizarea cu succes a comenzii, trebuie verificate sau menționate detaliile utile, precum adresa de livrare. 

4. Plasează comanda (funcție în lucru) 

După apăsarea butonului "Trimite comanda" produsele, adresa de livrare și datele de facturare sunt verificate. Dacă toate datele sunt corecte, comanda urmează să fie procesată de către consultanții noștri de vânzări. 

5. Comanda finală (funcție în lucru) 

De îndată ce a fost trimisă comanda, vei primi un mail pe adresa furnizată în profilul de utilizator. De asemenea, este posibil ca un reprezentant TestCentral să te contacteze pentru reverificarea și validarea finală a comenzii.

Ai nevoie de mai multe informații?

Ești interesat de anumite produse și îți este necesară descrierea procedurii de achiziție?
Un membru al echipei TestCentral te va ghida, oferindu-ți toate detaliile de care ai nevoie.

Member of the
Giunti Psychometrics International Group

Associate Member of the
European Test Publishers Group

Affiliate Member of
International Test Commission

SUS